sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Z-95 Headhunter Expansion

Z-95 on kevyt ja vikkelä alus jolta puuttuu vain 1 tiukka ja boost action jonka jälkeen se olisi yksi notkeimmista pelin aluksista. Z-95 on myös erittäin halpa 12 pisteellä ja niin sopeutuu rosteriin antamaan lisää tulivoimaa ja tasaamaan pisteitä. Näistä voi myös tehdä pienen spammin mutta ilman kunnon supporttia tippuu taivaalta kuin Malesian koneet. Jos olisi Astromech paikka tässä koneessa niin olisi aika awesome. Monet kuljettajat ovat aloittaneet näillä pikku tirriäisillä uransa ja jatkaneet sitten isompien koneiden ajamista. Myös hämäremmät voimat ovat löytäneet mainion Headhunterin kyvyt, palkkametsästäjät ja muut rötöstelijät käyttävät mielellään pientä ja nopeaa tappajaa.

 

 

 

Stats

2 Ammunta noppaa ei paljon lämmitä pitkältä matkalta mutta läheltä vetää jo ihan hienosti ja koska Headhunterissa on putket voi niihin tunkea kaikkea kivaa joka posahtaa.
2 Puolustuksessa on melko vähän näinkin nopealle alukselle mutta pakko tyytyä, laittaa stealh devicen kiinni ja alkaa tapahtua.
2 Ei ihan paperia mutta ei pahviakaan paksumpaa kohtaa löydy rungosta.
2 Hyvä kun on shieldit ettei kaikki ohilaukaukset raavi lakkapintaa rikki.

Movement

Vain 1 punainen liike ja sekin on K-käännös se on jo hyvin. Boost olisi kova mutta sen saamiseksi tarvitaan vitun kallis ja harvinainen kortti Engine Upgrade.

Pilots

  • Airen Cracken auttaa miestä mäessä. Toimii todella hyvin isomman aluksen kanssa. Melkein 20 pistettä ei ole paha hinta siitä että saa tehdä ilmaisen liikkeen ilman stressiä. Corran Hornin, Millenium Falconin kanssa menee mainiosti ja myös Y-wingin jolla on mukaan torpedot. Muista että ei saa tehdä samaa liikettä kahta kertaa. Korkeaa PS saa nostettua halvalla 10 asti Veteran Instinctin kanssa.

  • Lieutenant Blount on Ion tai Assault Missile miehiä. Vaikka paukut menisi ohi niin ne osuu silti. Ionit sekoittavat vaikka Phantomin tai muun liukkaan koneen ja posauttavat ympäriltä kaikille yhden lämän. Very nice! Elite paikka on hyvä siihenkin voisi laittaa Veteran Instinctin.

  • Tala Squadron Pilot pisteellä 2 PS korkeampi. Joskus kannattaa maksaa.

  • Bandit Squadron Pilot liukas, halpa ja missile paikka. Laita assaulttia tai jotain muuta kiinni ja ammu heti kun mahdollista. Näitä 3 kiitos.

Elite Talents

  • Wingman. Vaikka Z-95 ei tee pilotille stressiä paljoa on silti mukavaa kun voi tehdä seuraavallakin kierroksella K-turnin. Kortti on hyvä koska sitä voi käyttää monessa aluksessa jotka stressaavat enemmän ja useammin. Myös pelikentillä alkaa näkemään enemmän ja enemmän listoja jotka tuottavat stressiä. Sillon kuin stressaa ota Wingman.

  • Decoy. Tämä ratkaisee ongelman joka tulee silloin kun vihollisella on evade tokeneita ja sinulla on korkea PS. Annat oman Ps jollekin ketä on lähempänä tai muuten parempi mahdollisuus kuluttaa niitä tokeneita sitten kun ne on kulutettu ammut isolla tykillä ja naurat paskaisesti. Vähän aliarvostettu kortti koska tämä vaihtaa PS eikä kopioi kuten Swarm Tactics. Todella hyödyllinen omassa paikassaan. Auttaa myös siihen että Z-95 kerkeää ampua ennen kuin se muutuu avaruuspölyksi.

Secondary Weapons

  • Ion Pulse Missiles. 2 ionia tarkoittaa sitä että isommatkin alukset lähtevät pötköttämään eteenpäin. Jos isossa aluksessa on vain 1 tokeni se toimii normaalisti.

  • Assault Missiles vanhaa kunnon swarmia vastaan.

Modifications:

  • Munitions Failsafe. Hei höhlä, älä ammu ohi! Jos ja kun tulet käyttämään Z-95 jossa on missilet niin mikä olisi vittumaisempaa kuin että ammut kaikki ohi ja Assault missilekään ei laukea, ota silloin MF niin et menetä korttiasi ja kokeile uudelleen. Muista että menetät silti TL.



Gold Squadron Pilot (25)
Y-Wing (18), Flechette Torpedo (2), Proton Torpedoes (4), Munitions Failsafe (1)

Gold Squadron Pilot (25)
Y-Wing (18), Flechette Torpedo (2), Proton Torpedoes (4), Munitions Failsafe (1)

Lieutenant Blount (20)
Z-95 Headhunter (17), Ion Pulse Missiles (3)

Bandit Squadron Pilot (15)
Z-95 Headhunter (12), Ion Pulse Missiles (3)

Bandit Squadron Pilot (15)
Z-95 Headhunter (12), Ion Pulse Missiles (3)



X wing
Rookie Pilot - 21

X wing
Rookie Pilot - 21

X wing
Rookie Pilot - 21

Z-95
Bandit squadron pilot - 12

Z-95
Bandit squadron pilot - 12

Z-95
Bandit squadron pilot - 12

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti